Flyttar in.......

I eftermiddag fick jag äntligen nycklarna till lägenheten, jag var fyllt lilla nissanbilen med kartonger och kört fram och tillbaka under kvällen. Jag fick låna en luftmadrass av Emma, för sova här det ska jag!!!!!! Emma, Ellie och Frans kom inom, det blev pizza på golvet med en kartong som bord. Ellie och Frans tycket det var jättespännande att skrika i de tomma rummen, så förlåt alla grannar;)....... Jag tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder men sladden till kameran blev kvar i Edenryd. 
 
I kväll dricker jag ett glas vin ur en plastkopp, för det var vad jag hittade.....SKÅL!!!!!!!
 
 
Sov sött alla fina!
2
Nette

Hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad och sova gott inatt.

Skål!
/Nette

Svar: Tack snälla! Jag känner på mig att det blir en skön natt:)
Ann Ingvarsson

Jozza

Är ganska säker på att du Sov gott!!! Ser fram emot att se hur du får det:) stor kram Jozza

Svar: Du är så välkommen både live och via bloggen....... kramis
Ann Ingvarsson