Jag klarade det.......

Igår läste jag lite mer om 5:2 dieten, istället för att fasta på dagen gjorde jag det isamband med kvällen och natten, åt kvällsmat klockan 19.00 sen lite vatten och nu vid tio tiden nästföljande morgon dags för lite frukost. Enligt artiklen jag läste kommer även effekterna om man fastar 12-16 timmar, oavsett när på dygnet......... Yes, jag klardade det....... inte det minsta svårt......och inte så stor skillnad från hur jag ätit innan
( eftersom jag aldrig varit någon frukost människa). Idag startar mitt helgpass på jobbet..... jag är laddad!!!!!
Igår var Ellie hos mig, hon ringde på morgonen och frågade - mormor får jag komma till dig? Och såklart fick hon det, hon följde med mig runt om till gårdarna och gårdsbutikerna och handlade. På slakteriet fick hon av expiditen en korv inslagen i ett litet paket, hon blev överlycklig och knaprade på den hela vägen hem. Väl hemma gjorde vi äppelmust, av 10 kg äpplen. Härligt att få hjälp!
 
Min kamera är sönder så det blir en bild från mars 2012...... mycket har hänt sen dess..........Ellie har blivet större och jag har fått längre hår;)♥ Fridens lördag till alla!