Kristianstad t.o.r

Idag har jag känt på Kristianstad, tog tåget och gick sen ut till sjukhuset för att liksom känna hur det skulle kännas att åter jobba där. Det var inte mycket som var sig likt, hela stan var en enda stor byggarbetsplats........ stan verkligen storsatsar! Svårt att få någon känsla för hur det kommer att bli. Tillbaka mot Sölvesborg valde jag att ta bussen, 20 minuter med tåg, 1 timme och 15 minuter med buss........ För ca 30 år sedan bodde jag i Kristianstad, mellan 1997-2000 gick jag på högskolan,under 2000-2010 jobbade jag här........ nästan som hemma;)
Vy från tåget......
Jag har sökt jobb i Kristianstad, var på intervju idag....... Nu håller jag tummarna....... hjälper ni mig?
1
Maya

Jag hjälper dig att hålla tummarna Ann!!

Svar: Tack för ditt stöd......... jag gillar dig<3
Ann Ingvarsson