Plötsligt så händer det........

 .............. Ja, så skulle jag kunna sammanfatta dagen. Min lägenhet har mycket charm men jag har saknat en ballkong och utsikt, mer än in till grannarna. Att flytta från hus till lägenhet har varit en stor omställning, vilket jag har varit beredd på och klarat av, men det finns saker jag saknat och det har varit skönt att riktigt få tid att känna efter vad det är som jag saknat. Så idag på bara 10 minuter fick jag ett erbjudande, var och tittade på en ny lägenhet och tackade ja! Vänner, jag har tackat ja till en vindsvåning, som ska förvandlas från kontor till min lägenhet. Den ska helroveras, där ska byggas och fixas. Men bäst av allt från köket och rummet har jag utsikt över hela viken och där ska byggas en balkong på 3x2 meter med underbar havsutsikt, mentalt har jag redan flyttat ♥ Den verkliga flytten blir i maj 2014 så jag har god tid på mig att planera och bo färdigt i min nuvarande bostad....... Livet är fint♥