Huvudet fullt med jobbbbbbbb!

Två intensiva arbetsveckor på mitt tio veckors schema är avklarade ...... två veckor där all min energi gått åt till jobbet (nästan all) Det blir verkligen bara att äta, sova och jobba ...... Nångon mer än jag som känner igen sig? Till och med på nätterna drömmer jag om jobbet och till 99% är det stressdrömmar. I drömmet försöker jag lösa problem men de tar likom aldrig slut, skivan hakar liksom upp sig ......
Den där Ernst verkar alltid ha kul på jobbet ;) Britt-Louise är fortfarande på verkstan, snälla moderskapet lånade ut sin bil och det blev bara en dag som jag behövde åka tåg, eller en halv för en snäll kollega körde mig hem efter ena turen. Jag har sagt det förut och jag säger det igen "Jag gillar mitt jobb och mina fina kollegor men villkoren är olidliga" Nog talat om jobbet, nu gäller vila, återhämtning och förhoppningvis uppladdning ....... Som utbildad stresscoach vet jag hur viktigt det där sista är dvs." uppladdning" för ingen kan i längden ge 110%. För att ge 110% måte det finnas perioder då du bara behöver ge 90% eller mindre, ikväll blir det MYCKET mindre ....... På vägen hem gick jag inom "Farfars pärla", köpte ost, korv och oliver, så det får bli mitt fredagsmys, plus lite eller (mycket) rödvin ;)
Inget mer jobb för min del ......
Vi hörs <3