Lediga lata semesterdagar i lilla lyan

..... med massor av egentid, inga måsten och inga krav.. För mig är det den största lyxen, att få unna mig att slösa med tiden<3 Idag har jag lyssnat på radion, fixat på balkongen, fotat lite och låtit dagens middag få växa fram.
Tömde sista potatiskrukan
Skördade gurka, sallat och örter
Reko kycklingvingar från coop och middagen var fixad ...... så galet gott och nu behöver jag ingen mer lagad för idag...... ett lagat mål om dagen är vad jag mäktar med ........en bra insikt tycker jag :) För jag har ju fått intutat från barnsben att man ska äta frukost, lunch, middag och två mellanmål på det ....... vilket betyder att det i varje familj måste finns en person som står vid spisen ...... inte undra på att det finns snabbmat och att det är en växande marknad.....
Fridens lördag <3
#balkongodling# - leva livet lite enklare - minbalkong