När en dröm slår in <3

Barnbarnet Frans 6 år, satt bänkad när det var Mandelmanns på tv:n och hans stora önskan var att få komma dit och på den vägen är det. Det passade bra för jag kände att jag behövde lite egentid med mina barn och "de stora barnbarnen" så därför blev det en minisemester tillsammans. Vi startade med att åka till Mandelmanns trådgårdar. Jag var lite orolig över att Frans alla förväntningar som byggts upp inte skulle förverkligas, med tanke på att Frans älskar Star Wars, leker krig och älskar att hänga med "paddan" men den oron var inte befogad, han älskade detta ställe precis som de andra två barnbarnen gjorde.
Att vi vuxna skulle gilla detta ställe var jag inte ett dugg orolig för ;)
Med tanke på att jag är introvert så känner jag en stor tacksamhet över att Gustav och Marie öppnar upp sitt hem, delar med sig av sig själva, sitt livsverk och kunskap <3 Stor respekt <3
#levalivetliteenklare - #minabilder - #såntsomgörmigglad - #vänskap