En helg på landet

Förra helgen var jag i Bratnevik, denna helgen blev det så att jag hamnade i Edenryd och i huset vid havet. En tandborste fanns där redan men annars har jag haft samma kläder hela helgen och det gick ju bra ;) Fantastiskt väder, trädgårdsfix, mat, vin och härligt umgänge <3
Planen var att såga ner och såga upp kastanjeträden men vi insåg snabbt att detta skulle vara ett evighets projekt utan motorsåg. Idag kom det en person med motorsåg och släp och på mindre än en timme var det klart...... Tack snälla för hjälpen <3
Äntligen gick det att grilla <3 Vi får nog använda hela hösten och vintern för att grillbehovet ska tillgodoses. Visst kan man grilla året om!
Vi grillade med grannarna och vi bidrog alla med vad vi hade hemma och kolla vad det blev. Jag kände mig lycklig tackam och hade hade ont i skrattmusklerna när jag vaknade denna söndagsmorgon <3 Härliga tider <3
#levalivetliteenklare