Mitt 2015

Det har varit ett fantastiskt 2015, två nya små barnbarn, det blir svårt att toppa <3 I september kom lille A
..... och i december kom lilla Femman
Jul och nu nyår har präglats av en känsla av STOR lättnad och ännu STÖRRE tacksamhet, över att allt gick bra och att barn och barnbarn mår bra.
Den 8 mars var jag ute och gick med lilla loppan och där i skogen, i stillheten nära naturen bestämde jag mig och på eftermiddagen lämnade jag in min avskedsönskan. Ett på många sätt tufft beslut men nödvändigt!
Det gick upp för mig vad som verkligen är viktigt i mitt liv.
Jag började mitt SOMMARLOV, 3 månaders ledighet .........
I september började jag jobba lite igen, letar efter nytt jobb men har i skrivande stund inte hittat något som känns 100% rätt och jag tänker att jag inte har bråttom, jobbar 50% och resten av tiden umgås jag med mig själv och mina fina <3 Fridens lilja <3
#naturligt# - mormor - syster ann
1
j u n i t j e j

Så kul det måste vara att ha barnbarn!
Modigt av dig att lämna in en avskedsansökan.